Harhavaaran foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Virtuaalisen Harhavaaran ratsastuskoulun foorumi.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kesän hoitajahaku

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Aava
Ylläpito
Ylläpito
Aava


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.07.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyKe Heinä 08, 2015 12:06 pm

Oletko kiinnostunut hoitajanvirasta Harhavaarassa? Sitten olet löytänyt tiesi oikeaan paikkaan!

Harhavaarassa hoitajaa hakevat:
t. Rentun Ruusu "Ruusu"
Herkkä, mutta osaavassa käsittelyssä hieno ja sympaattinen tamma.
r. Last Prince "Prinssi"
Hoitaessa rauhallinen luottopolle, mutta ratsastaessa vaatii topakan ratsastajan.
t. Picture of the Primrose "Roosa"
Kiltti ja luotettava hoitaa ja ratsastaa, pientä testailua lukuun ottamatta.
t. Aamutähti "Aamu"
Taitavan käsittelijän vaativa suomalainen prinsessa.
t. Sanibel "Senja"
Tallin luottoratsu.
o. Hastalavista
Kiltti, mutta orimainen suomiputte.
r. Little Bigger Lier "Luca"
Hellyydenkipeä herkkis.
r. Million Frames "Freemi"
Kiltti, rauhallinen ja luotettava vanhus.
r. Starfish "Starri"
Pahan maineen tallillamme saanut ruuna.
r. Werner "Verneri"
Hieman hidas, mutta varma ratsu.
o. Scottish Lassen HARH "Skotti"
Nuori ori, joka testaa ihmisiä aina kun siihen tulee tilaisuus.
t. Lilith "Lilja"
Säpäkkä pikkutamma niin hoitaa kuin ratsastaakin.
r. Haze "Hessi"
Ihmisrakas, yksi tallin toivotuimmista hevosista.
t. Belle Flashdance "Elli"
Herkkä ja hieman vaativa neiti, joka tarvitsee myös herkän ihmisen.
t. Windsong "Villa"
Lapsirakas jekkuilija.
t. Lil Sugar "Lilli"
Jokaisen lapsen lempiponi.
o. Kasperi "Kassu"
Söpön ulkokuoren alla piilee oikea narri.
t. Nonatius "Nona"
Poni tamman luonteella kuorrutettuna.
t. Innocent "Iina"
Hoitaessa ailahteleva, mutta ratsastaessa mukava, kunhan ratsastaja osaa pistää tamman ruotuun.
t. Rositan Tähti "Rosita"
Mukava suomenhevostamma, joka sopii kaikenikäisille ja -tasoisille ratsastajille, jotka osaavat kumminkin hallita vahvatahtoista tammaa.


Jos haluat jonkun yllä olevan listan hevosista hoitsuksesi sinun tulee täyttää lyhyt "lomake" tiedoistasi.
Lomake
Nimimerkkisi:
Hevonen jota haluaisit hoitaa:
Miksi juuri tämä hevonen?:
Esittely itsestäsi:

Esittelyysi voit kirjoittaa mm. ratsastuskokemuksestasi ja itsestäsi ratsastajana, luonteestasi ja menneisyydestäsi yms.  Smile
Hoitajaksi saa ryhtyä kuka tahansa. Jos sinulla tulee jotain kysyttävää niin kysy rohkeasti vain! En pure sunny Kysyä voit joko alla tai siihen tarkoitetulla foorumilla, jonka löydät kerhohuoneesta.

Aiheeseen voit vastata klikkaamalla post reply painiketta aiheen yläpuolella Exclamation


Viimeinen muokkaaja, Aava pvm Su Toukokuu 15, 2016 2:27 pm, muokattu 13 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://harhavaaran.suntuubi.com
Cilla
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Minusta hoitajaksi teille?    Kesän hoitajahaku EmptySu Elo 09, 2015 3:33 pm

Moikka!
Ajattelin, että kun teillä nyt on hoitajahaku auki, niin hoitajaksi yritän. Hoitohevos-toive oli helppo päätös, kun noita teidän hevosianne hetken katseli.

Nimimerkkisi: Cilla
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Little Bigger Lier
Miksi juuri tämä hevonen?: Luca vaikuttaa ihanalta ruunalta, jolta löytyy persoonaa. Pidän ruunikoista, joilla on pilke silmäkulmassa. Plussaa vielä, että poni tykkää esteistä ja haluaa mennä.
Esittely itsestäsi: Olen 13-vuotias tyttönen, joka on ratsastanut seitsen-vuotiaasta, eli noin kuusi vuotta. Ratsastin ennen eräällä ratsastuskoululla, muuttaessamme jouduin lopettamaan. Kauan olenkin etsinyt sopivaa tallia, sekä hoitsua.
Ulkonäöltäni olen ruskea hiuksinen, pituutta 154 cm, sini-vihreät silmät. Liikun tallilla aina ratsastushousuissa ja kuluneessa Horzen hupparissani. Ratsastaessa pidän jodhpureja, niiden kanssa chapseja. Kypärä, turvaliivi ja hanskat kuuluvat ratsastus-tyyliini, ilman niitä en varmaan osaisi ratsastaa Very Happy Ratsastuksen taika-kalut... Luonteeltani olen itsepäinen ja huumorintajuinen. Huonoihin puoliini kuuluu pitkävihaisuus, yli reagoiminen, hermoilu, sekä se, että kaiken pitäisi miellyttää minua. Loput ovatkin hyviä puolia, onneksi. En ole kovinkaan sisäänpäin suuntautunut ja kuulemma täynnä energiaa, joka ärsyttää ystäviäni. Minua on verrattu joskus shettikseen, itsepäinen ja kaikki nauramaan saava Very Happy Tottakai osaan ottaa muut huomioon, sekä pitää kaikki salaisuudet!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aava
Ylläpito
Ylläpito
Aava


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.07.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptySu Elo 09, 2015 9:06 pm

Cilla kirjoitti:
Moikka!
Ajattelin, että kun teillä nyt on hoitajahaku auki, niin hoitajaksi yritän. Hoitohevos-toive oli helppo päätös, kun noita teidän hevosianne hetken katseli.

Nimimerkkisi: Cilla
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Little Bigger Lier
Miksi juuri tämä hevonen?: Luca vaikuttaa ihanalta ruunalta, jolta löytyy persoonaa. Pidän ruunikoista, joilla on pilke silmäkulmassa. Plussaa vielä, että poni tykkää esteistä ja haluaa mennä.
Esittely itsestäsi: Olen 13-vuotias tyttönen, joka on ratsastanut seitsen-vuotiaasta, eli noin kuusi vuotta. Ratsastin ennen eräällä ratsastuskoululla, muuttaessamme jouduin lopettamaan. Kauan olenkin etsinyt sopivaa tallia, sekä hoitsua.
Ulkonäöltäni olen ruskea hiuksinen, pituutta 154 cm, sini-vihreät silmät. Liikun tallilla aina ratsastushousuissa ja kuluneessa Horzen hupparissani. Ratsastaessa pidän jodhpureja, niiden kanssa chapseja. Kypärä, turvaliivi ja hanskat kuuluvat ratsastus-tyyliini, ilman niitä en varmaan osaisi ratsastaa Very Happy Ratsastuksen taika-kalut... Luonteeltani olen itsepäinen ja huumorintajuinen. Huonoihin puoliini kuuluu pitkävihaisuus, yli reagoiminen, hermoilu, sekä se, että kaiken pitäisi miellyttää minua. Loput ovatkin hyviä puolia, onneksi. En ole kovinkaan sisäänpäin suuntautunut ja kuulemma täynnä energiaa, joka ärsyttää ystäviäni. Minua on verrattu joskus shettikseen, itsepäinen ja kaikki nauramaan saava Very Happy Tottakai osaan ottaa muut huomioon, sekä pitää kaikki salaisuudet!

Pääset ilman muuta Lucan hoitajaksi! Teistä tulee varmasti hyvä pari. Kaappisi on valmis ja löydät sen tallituvasta (toiminta>hoitajat>tallitupa) Smile Muistathan myös rekisteröityä tänne foorumille Wink

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
http://harhavaaran.suntuubi.com
Hocus
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyTi Elo 11, 2015 1:40 pm

Nimimerkkisi: Misty
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Roosa
Miksi juuri tämä hevonen?: Luonne ja ulkonäkö kiehtoo.
Esittely itsestäsi: Olen Misty, 16-vuotias tytteli. Olen n. 155 cm pitkä, joten pikkuponeilla ratsastaminen onnistuu mainiosti. Olenkin enemmän ponityttöjä. Omistan tallin äitini kanssa, ja talli on nimeltänsä Hocus. Tallissani kasvatetaan kyllä pääosin hollanninpuoliverisiä. Omistan  myös saksanpaimenkoiran nimeltä Moro. Minulla on melko pitkät ruskeat hiukset, sekä ruskeat silmät.  
Luonteeltani olen ystävällinen, ja autan mielelläni muita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aava
Ylläpito
Ylläpito
Aava


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.07.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyTi Elo 11, 2015 3:08 pm

Hocus kirjoitti:
Nimimerkkisi: Misty
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Roosa
Miksi juuri tämä hevonen?: Luonne ja ulkonäkö kiehtoo.
Esittely itsestäsi: Olen Misty, 16-vuotias tytteli. Olen n. 155 cm pitkä, joten pikkuponeilla ratsastaminen onnistuu mainiosti. Olenkin enemmän ponityttöjä. Omistan tallin äitini kanssa, ja talli on nimeltänsä Hocus. Tallissani kasvatetaan kyllä pääosin hollanninpuoliverisiä. Omistan  myös saksanpaimenkoiran nimeltä Moro. Minulla on melko pitkät ruskeat hiukset, sekä ruskeat silmät.  
Luonteeltani olen ystävällinen, ja autan mielelläni muita.

Pääset Roosan hoitajaksi! Kaappisi on valmis ja löydät sen tallituvasta Smile Tervetuloa Harhikseen.

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
http://harhavaaran.suntuubi.com
Rowenaa
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Hoitajaksi? :)   Kesän hoitajahaku EmptySu Elo 16, 2015 8:55 pm

Moooooi (:

Mukavaa syksyn alkua kaikille! (tai no oikeastaan kesä alkoi vasta nyt...) Haluaisin hoitajaksi, tässä siis lomake. Yritin rekisteröityä foorumille, se ei jostain syytä onnistunut. Hoki vaan että käyttäjätunnus käytössä, ja vaikka yritin vaihtaa nimeä niin ei auttanut. Noh ehkä mentäisiin nyt siihen lomakkeeseen:

Nimimerkkisi: Rowena

Hevonen jota haluaisit hoitaa: Hasse

Miksi juuri tämä hevonen?: Hassessa oli minun makuuni juuri sopivasti haastetta. Ei liikaa, mutta Hasse ei kuitenkaan ole sellainen jokatytön unelmahevonen, joka tottelee aina ja kaikki on aina täydellistä. Hasse vaikutti siis luonteensa puolesta sopivalta. Samoiten kuin kokonsa ja rotunsa puolesta - pikkuponeilla en voi ratsastaa ja suokit ovat aivan ihania (:

Esittely itsestäsi: Olen 15-vuotias, pirteä ilopilleri, joka rakastaa koko sydämestään suomenhevosia. Olen pitkänpuoleinen, noin 175 senttinen, joten pikkuponeilla en ole voinut ratsastaa moneen vuoteen. Minua se ei kuitenkaan haittaa, tykkään vähän isommista polleista. Minut tunnistaa iloisesta, positiivisesta asenteesta ja naurusta, joka kantautuu aina tallituvasta varmaan Kiinaan asti. Omaan pitkät ja tuuheat, platinanvaaleat hiukset, jotka ovat hieman aalloilla. Hiuksieni latvat olen värjännyt punaisiksi. Silmäni ovat vaaleansiniset ja käytän kevyesti meikkiä. Tutustun mielelläni muihin ja huumorintajua löytyy aina! Ratsastuskokemusta on noin viitisen vuotta, sen ajan olen käyttänyt melkein sataprosenttisesti hevosteluun. Koulussa tasoni on n. heB ja esteillä korkein hyppäämäni este on 100cm. Rakastan maastoilua ja ilman satulaa ratsastamista, sekä kaiken uuden kokeilemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rowena

Rowena


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 16.08.2015
Ikä : 24

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptySu Elo 16, 2015 8:59 pm

No niin, sain rekisteröityä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Aava
Ylläpito
Ylläpito
Aava


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.07.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Elo 17, 2015 11:32 am

Rowenaa kirjoitti:
Moooooi (:

Mukavaa syksyn alkua kaikille! (tai no oikeastaan kesä alkoi vasta nyt...) Haluaisin hoitajaksi, tässä siis lomake. Yritin rekisteröityä foorumille, se ei jostain syytä onnistunut. Hoki vaan että käyttäjätunnus käytössä, ja vaikka yritin vaihtaa nimeä niin ei auttanut. Noh ehkä mentäisiin nyt siihen lomakkeeseen:

Nimimerkkisi: Rowena

Hevonen jota haluaisit hoitaa: Hasse

Miksi juuri tämä hevonen?: Hassessa oli minun makuuni juuri sopivasti haastetta. Ei liikaa, mutta Hasse ei kuitenkaan ole sellainen jokatytön unelmahevonen, joka tottelee aina ja kaikki on aina täydellistä. Hasse vaikutti siis luonteensa puolesta sopivalta. Samoiten kuin kokonsa ja rotunsa puolesta - pikkuponeilla en voi ratsastaa ja suokit ovat aivan ihania (:

Esittely itsestäsi: Olen 15-vuotias, pirteä ilopilleri, joka rakastaa koko sydämestään suomenhevosia. Olen pitkänpuoleinen, noin 175 senttinen, joten pikkuponeilla en ole voinut ratsastaa moneen vuoteen. Minua se ei kuitenkaan haittaa, tykkään vähän isommista polleista. Minut tunnistaa iloisesta, positiivisesta asenteesta ja naurusta, joka kantautuu aina tallituvasta varmaan Kiinaan asti. Omaan pitkät ja tuuheat, platinanvaaleat hiukset, jotka ovat hieman aalloilla. Hiuksieni latvat olen värjännyt punaisiksi. Silmäni ovat vaaleansiniset ja käytän kevyesti meikkiä. Tutustun mielelläni muihin ja huumorintajua löytyy aina! Ratsastuskokemusta on noin viitisen vuotta, sen ajan olen käyttänyt melkein sataprosenttisesti hevosteluun. Koulussa tasoni on n. heB ja esteillä korkein hyppäämäni este on 100cm. Rakastan maastoilua ja ilman satulaa ratsastamista, sekä kaiken uuden kokeilemista.

Pääset Hassen hoitajaksi! Tervetuloa tallipoppooseemme Rowena Smile

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
http://harhavaaran.suntuubi.com
Aava
Ylläpito
Ylläpito
Aava


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 07.07.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Elo 17, 2015 11:33 am

Rowena kirjoitti:
No niin, sain rekisteröityä Smile

Hyvä! Muillakin on ollut tuota ongelmaa että nimi olisi muka varattu :/

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
http://harhavaaran.suntuubi.com
Mipu
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Elo 17, 2015 3:05 pm

No pääsimpäs nyt lopulta tänne Very Happy Tässä ois nyt sitten mun lomake Wink
Nimimerkki: Mipu
Hevonen jota haluaisin hoitaa: Senja
Miksi juuri tämä hevonen?  Rakastuin Senjaan heti kun näin sen kuvan. Kun pääsin lukemaan kuvauksen, ja huomasin, ettei Senjalla ole hoitajaa, lähdin suoraa päätä etsimään paikkaa missä voin hakemuksen tehdä. Olen aina pitänyt vuonohevosista.
Esittely itsestäsi: Olen 16 vuotias tyttö ja nimeni on Mipu. Olen n. 148cm pitkä ja minulla on vaaleanruskeat hiukset ja sinivihreät silmät. Kun olin pieni, meillä oli kolme vuonohevosta. Lopulta muutimme, emmekä voineet enää kaupungissa asuessamme pitää hevosia. Olen käynyt koko ikäni ratsastustunneilla. Tällä hetkellä pidän välivuotta koulusta, joten minulla on riittävästi aikaa ratsastukselle.

// Olet nyt Senjan hoitaja! Tervetuloa Harhikseen Smile

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
Disqualified
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Elo 17, 2015 4:10 pm

Huhhuh huomaa että pitkä päivä tänään ollut kun sekoilen niin kauheasti! Very Happy

Nimimerkki: Anna
Hevonen jota haluaisin hoitaa: Aamutähti
Miksi juuri tämä hevonen: Aamu vaikuttaa pieneltä haasteelta minulle, jota juuri kaipaankin. Jos saan paikan, en malta odottaa päästä Aamun kanssa kokeilemaan eri asioita. Lisäksi todella sympaattisen näköinen, mutta pieni pilke silmäkulmassa lisää hevoseen särmää!
Esittely itsestäsi: Minulla on pitkät ruskeat hiukset melkein peppuun asti, sekä siniharmaat silmät, jotka korostuvat entisestään vaalean ihoni ansioista. Olen 178cm pitkä, ja todella hoikka. Kaverini ovat kuvailleet minua erittäin rempseäksi, sillä vietän kaikki päiväni tallilla, ja kun tulen kouluun on hiukset ihan takussa ja tallivaatteet melkein vielä päällä. Saatan olla hieman ennakkoluuloinen, mutta kun minuun tutustuu, huomaa että olen pohjimmiltani mukava.
Käyn viimeistä vuotta yläasteella, ja vaikka pään pitäisi pysyä koulussa, se on hevosten luona!

// Pääsit Aamun hoitajaksi! Luonteessa lukevasta "Aamu hoidetaan aina käytävällä jonkun osaavamman aikuisen valvonnassa.." ei sinun kannata välittää sillä vaikutat tarpeeksi kokeneelta Aamulle Very Happy Kaappisi löytyy nyt tallituvasta.

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
Disqualified
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Elo 17, 2015 8:34 pm

Jee hienoa! Kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
victoriaa

victoriaa


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 30.10.2015

Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyPe Loka 30, 2015 5:47 pm

Nimimerkkisi: victoria

Hevonen jota haluaisit hoitaa: Totohumua

Miksi juuri tämä hevonen?: Olen aina tykännyt suomenhevosista ylitse muiden ja kun näin tämän ylvään kouluorin oli minun vain pakko hakea sen hoitajaksi. Tomu kuulostaa juuri sellaiselta hevoselta, jonka kanssa pääsisin kehittymään ratsastajana ja jonka kanssa tulisi vietettyä monia antoisia tallipäiviä.

Esittely itsestäsi: Olen 20-vuotias lääketieteen opiskelija. Minulla on alaselkään asti ulottuvat pitkät tummanruskeat hiukset, jotka ovat yleensä letillä tallilla ollessani. Silmäni ovat puhtaan siniset. Pituutta minulta löytyy semmoiset 168cm, ja myönnän olevani erittäin hoikka. Tallilla pukeudun usein piukkoihin farkkuihin taikka ratsastushousuihin, toppiin taikka huppariin. Luonteeltani olen hieman hiljainen, mutta ei se siltin tarkoita sitä, etten välillä olisi totaalinen melutoosa, joka ei vain voi lopettaa puhumista. Huumorintajuakin minulta löytyy jonkinverran, en kuitenkaan ole sitä tyyppiä, joka nauraa jokaikiselle vitsille. Ja mikäli pyörin aamulla tallilla, ei kannata ottaa itseensä, mikäli tiuskin tai vaikutan vihaiselta. En kuulu niihin aamuihmisiin, jotka nousevat aamuvarhain pirteinä.
Ratsastanut olen pienestä pitäen ja omistuksessani on ollut muutamia hevosia. Nykyään opintojen ohella minulla ei kuitenkaan ole aikaa taikka rahaa pitää omaa hevosta. Olen henkeen ja vereen kouluratsastaja, tasoltani tällä hetkellä VaB/VaA. Omistan erittäin rautaiset hermot, enkä luovuta hetkessä. Jaksan helposti työstää hevosta kentällä monia kymmeniä minuutteja pelkästään käynnissä, kunhan saan hevosen kuuntelemaan itseäni ja tekemään niinkuin käsken. Tällä hetkellä haluan harrastaa hevostelua kevyesti, ilman sen suurempia suoriutumispaineita. Pitkät maastolenkit sekä onnistuneet koulutunnit ovat minun mieleeni. Vaikka kouluratsastaja olenkin, hypätä osaan siltin. Aikoinaan hyppäsin jopa 140cm ratoja, mutta hyppääminen sitten jäi, kun ei enää aikaa valmentautumiseen löytynyt. Mutta nykyään olen ihan perus puskailija, jota ei isot radat kiinnosta. Välillä hyppääminenkin onnistuu, kunhan estekorkeus ei nouse päätähuimaavaksi.

// Pääset Tomun hoitajaksi! Löydät kaappisi tallituvasta sitten kun olen saanut sen valmiiksi Very Happy Toiminta -> Hoitajat -> Tallitupa

-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
Testi
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyTi Joulu 01, 2015 3:03 pm

Kaikilla ei ole toiminut tämä palsta joten testaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mintsu
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku EmptyMa Joulu 21, 2015 12:26 pm

Nimimerkkisi: Mintsu
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Prinssi
Miksi juuri tämä hevonen: Prinssin ulkonäkö on aivan ihana, ja luonnekkin on minun makuuni.
Luonne: Olen Mintsu, 18-vuotias tallinpitäjä. Pituudeltani olen lyhyt, 155 cm. Pikkuponeilla ratsastaminen siis onnistuu. Minulla on siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset.

Luonteeltani olen ystävällinen ja sosiaalinen. Tartun aina uusiin haasteisiin. Saan aina kaikki nauramaan. Ystäväni pitävät minua ylirohkeana, vaikka sitä en kylläkään ole. Minulla on oma talli: Réjouir de Paix, joten hevosista on kyllä kokemusta. Pikkuponit ovat aina kiehtoneet minua, vaikka vanhempieni mielestä pitäisi siirtyä isoimpiin poneihin.

Ratsastanut olen n. 14 vuotta. Tasoltani koulussa olen Vaativa A ja esteissä jop 160 cm. Pienenä minulla oli shetlanninponi ja siitä poni-innostukseni lähti.Minulla on myös kunnon estetykki ja sillä olenkin suurimmat esteeni hypännyt ja vaativammat ratani ratsastanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saima
Vierailija




Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Etsin   Kesän hoitajahaku EmptyPe Toukokuu 20, 2016 5:52 pm

Nimimerkkisi:Linda
Hevonen jota haluaisit hoitaa: Hessi
Miksi juuri tämä hevonen?: Koska Hessi vaikutti ihanalta ja kaipaan haasteita
Esittely itsestäsi: Olen 15 vuotias tyttö. olen harrastanut ratsastusta jo 5 vuotta. Olen 140cm pitkä. Todella lyhyt... Esteitä olen mennyt jonkin verran ja rakastan mennä lujaa Very Happy Liikun aina tallilla ratsastushousuissa ja hupparissa. Luonteeltani olen todella rauhallinen ja ystävällinen.. Paitsi jos mut saa suuttumaan Very Happy

// Tervetuloa Hessin hoitajaksi! Teen kaappisi mahdollisimman pian Smile
-Aava
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesän hoitajahaku Empty
ViestiAihe: Vs: Kesän hoitajahaku   Kesän hoitajahaku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesän hoitajahaku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» syys-, lokakuun hoitajahaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Harhavaaran foorumi :: Toimisto :: Hoitajahaut-
Siirry: